Fes allò que t'agrada i viu noves experiències

Taller introductori als LPF-Hipopressius

Low Pressure Fitness
Instructora certificada en Low Pressure Fitness (Hipopressius), entrenadora personal, professora de ioga i ambientòloga

Els hipopressius-LPF (Low Pressure Fitness) són exercici físic postural i respiratori. A través de la seva pràctica, s’obtenen importants beneficis per la salut, l’estètica i el rendiment esportiu.

El principal focus de treball és la zona toràcica, pèlvica i abdominal, i el seu objectiu és guanyar to i funcionalitat en aquestes parts, de manera que la seva execució ajuda a reduir el perímetre de cintura (aconseguir una panxa negativa), a prevenir i disminuir el mal d’esquena, a prevenir i recuperar hèrnies (abdominals, inguinals, umbilicals i lumbars), a relaxar el diafragma, a cuidar i restablir la salut del sòl pèlvic (incontinència urinària, despreniment d’òrgans interns i prolapses), important per a les dones que han donat a llum i practiquen esport d’una forma regular, i a millorar la capacitat respiratòria, d’especial interès per asmàtics, músics i esportistes.

A més a més, gràcies a que són unes tècniques que impliquen un treball global de l’organisme, ens ajuden a millorar el trànsit intestinal, el retorn circulatori (varius i morenes), a recuperar un esquema corporal adequat i fins hi tot, millorar la sexualitat i el nostre estat d’ànim.

Les tècniques hipopressives es poden practicar a gairebé qualsevol edat, tant homes com dones, i el seu nivell d’intensitat és fàcilment adaptable a la condició física i objectius de cada persona que decideix iniciar-se en aquesta més que saludable disciplina.

Dilluns 28 de maig a les 20:00h

Taller pràctic d’1h de durada. 

Gratuït
Fes i Viu
Regina Carbó Alemany

Objectius

  • Comprendre les bases de les tècniques hipopressives
  • Aprendre els exercicis bàsics que et permetran practicar a casa.

Taller imprescindible si no n’has fet mai i et vols incorporar a les classes regulars.

Contingut

  • Introducció a Low Pressure Fitness, molt més que hipopressius
  • L’entrenament Low Pressure Fitness
    1. Pautes prèvies a la pràctica
    2. Procediment
    3. Contraindicacions
  • Iniciació a la pràctica (fonaments tècnics)
  • Correcta col·locació de la posició inicial.
    1. Estirament axial de la columna vertebral
    2. Elongació cervical
    3. Activació de la cintura escapular
    4. Adelantament de l’eix corporal
    5. Apnea respiratoria
    6. Obertura costal
  • Exercicis de nivell 1
    1. Atenea
    2. Aura
    3. Maya
    4. Hestia
    5. Deméter

Recomenat venir amb roba còmoda, top, tovallola, aigua… i amb la ment ben oberta!

Formulari d'inscripció

Omplint aquest formulari confirmes la teva assistència a aquesta activitat

4 + 6 =